nhalilah's FotoPage

By: nhalilah buari

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 3-Nov-2008 04:18 Email | Share | Bookmark
.:lagik pasal raye..

raye pun dah abis.. baru nak update pasal raye.. aci lagi tak?? hantam saje la..

ni gambo kami sefamili.. uhuk.. uhuk.. tak dapek nak sedondon pagi raya.. apasal?? tengok la dear hubby pakai baju tahun lepas.. kaler kuning.. sbbnye.. hantar seluar baju melayu kaler peach tapi tak sempat nak amik kat tailor yg alter seluar tu.. takpe la.. nak buat camne.. layan jek la.. tengokla zahirul ngan botol susunye tu.. actually nak cabut batol susunya tp dia merengek2 takmo amik gambo..so ni je yg terbaik..


pastu ni gambo2 kami sekeluarga ngan aksi2 santai sambil tengok tv sementara tunggu org habis marhaban kat hall.. sbb tu takde gambo ayah n dear hubby sbb diorg dok marhaban..


ayah cuma join marhaban utk 3-4 umah jek.. tak habiskan 1 blok pun..pastu kitorg pi ke umah atok n atok2 sedara kat pengerang (30min dr umah..)
kat umah atok sekejap jer.. sbb petang tu dalam pukul 5.30 dapat berita yg adik atok kat kulai meninggal dunia..so, masing2 sume sibuk bergegas nak melawat arwah..
esoknya raya ke 2 kami transfer kampung pulak..beraya di Kg.Pandan..
itu jer laporan hari ini.. raya pun dah abis..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net